Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 15, 2009

TESTIMONIALS

DI BAWAH NI ADA BEBERAPA TESTIMONI YANG BOLEH DIKONGSIKAN BERSAMA:

Testimoni 1

Saya adalah seorg isteri yg bekerja, mempunyai dua orang anak yg agak lasak dan manja terutamanya dengan saya. Saya baru sahaja melahirkan cahaya mata yang kedua 1 setengah tahun yang lalu. Selepas melahirkan anak yang kedua.. badan terasa makin lemah dan sengal sentiasa. Rasa ingin bersama suami pun semakin berkurangan . mungkin kerana factor keletihan. Ye lah, seharian di ofis, penat...kerja menghadap komputer mmg meletihkan minda dan memberikan kesan kepada fizikal. Slps berehat sejam balik rumah kena buat kerja kerja rumah. Memasak.. mengemas, membasuh , dan perkara perkara remeh temeh yang lain di rumah.. Bila badan terasa penat yang teramat, mula la mulut nak membebel shj...tambahan plak anak yang kecil takmo diasuh ayahnya...serasa umpama bekerja 24jam sehari...habis memasak, mengemas rumah, pulak, melayan karenah anak. Mmg teramat memenatkan..selalunya selepas selesai dengan tugasan di rumah.. bila tiba masa untuk baring..Pinggang saya selalu terasa sakit ya amat. Di samping itu , saya juga ada sengugut semasa dating haid. Sakit pinggang juga. Adui tuhan saja yang tahu. Dah lah tuh.. Darah kotor akan datang selama 10 hari. Cuma 3 hari yang pertama saja banyak, yang lain cumalah stain sahaja.

Satu hari seorg kwn mengesyorkan saya mencuba Bidadari, katanya amat sesuai utk mendapatkan tenaga segera, dan juga sengugut...sebelum itu saya telah membaca email-email yang di hantar tentang kehebatan bidadari, teringin mencuba tapi tak tahu mana nak cari. Alhamdulillah, selepas mencuba dengan tidak ada rasa putus asa, habis sebotol saya rasa akan perubahan...diri saya . Penat badan memang ada.. tapi saya masih bertenaga berbanding dengan sebelum ini. Jika x cukup tidur pon saya tidak rasa lesu. Dan yang paling penting, suami tidak lagi merasa di abaikan. Saya sentiasa berada dalam keadaan “bersedia” dengan “permintaannya”. Sebagai seorang isteri saya dapat merasakan kepuasan pada diri kerana memastikan diri saya sihat dan cergas selalu insyaallah. Sengugut pon sudah tiada lagi. Period dating pada tarikh yang tetap dan tidak berpanjangan dengan stain lagi. Dari 10 hari sudah jadi 6 hari. Hari ke 7 sudah boleh beribadah. Dan saya telah mewar warkan kepada rakan2 perempuan saya. Dan alhamdullillah mereka semua puas hati dengan bidadari, seperti juga diri saya, mereka juga memastikan yang bekalan bidadari tidak akan putus. Dengan tidak mengambil sesudu pagi bidadari, saya merasakan kerugian yang besar untuk diri saya.

Pn Zai, Pandan Indah


Testimoni 2

Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk Bidadari kerana terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah, produk ini berjaya menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya selama ini. Terimakasih BIDADARI..


Testimoni 3

Alhamdullilah kerana Bidadari telah menyemarakkan semula perasaan saya yg semakin hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan benar2 gembira. Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba Bidadari.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.


Testimoni 4

Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Sebelum ini saya cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.


Testimoni 5

Saya masih bujang dan telah mengalami masalah senggugut sejak mula remaja. Setelah mengambil BIDADARI, senggugut yang menggangu hidup saya berbelas tahun lamanya telah hilang sepenuhnya. Selain itu keputihan yang serius yang sering saya alami juga semakin pulih.

0 comments: